kolmapäev, 9. september 2015

Palju toredaid inimesi

Ükspäev käisin poest veinipudeli korke ja kapsleid ostmas. Müüja oli natuke tuttav ja küsis, et kas sina teed ka ise veini? Jah, teen ja päris suure innuga. Müüja ütles, et üks tema tuttav teeb ka igasuguseid veine, näiteks kadakaveini ja et kas mina ka olen kadakaveini teinud? Vastasin, et jaa, olen teinud küll. Seejärel lisas ta, et tema tuttav on nii hea veinitegija, et tema veine kingitakse igasugustele kuulsustele ja tähtsatele inimestele. Ohhohh, ahhahh? - vastasin mina. Kahtlustasin, et jutt on minu sõbrannast ja oligi. Tema veinid on tõesti kuulsad, eriti just tema kodukülas, kus on tugev ja aktiivne külaselts ja seal käib ka palju külalisi. 

Kuna poes pikka juttu ajada ei saanud, siis ei hakanud ma seal ka seletama, et minap see patune olengi, kes sõbranna veinitegemise tõppe nakatas ja oma veinidest ja retseptidest räägime me teineteisele päris palju. Kui osaleme kuskil konkursil, siis arutame ka selle läbi, mida kumbki sinna saadab. Konkurendid me ei ole ja hoiame ikka teineteisele pöialt. 

Läksin siis koju ja netist uudiseid lugedes nägin mitmeid pildigaleriisid sellest, kuidas hr. Prsident meie saarel ringkäiku tegi. Ja nüüd tuleb see koht, kus lubasin ühest eelmise postituse pildist veel midagi rääkida. Pilt oli nimelt see: 


Ja internetist vaatas vastu järgmine pilt. Pildi autor on Irina Mägi ja pildi laenasin veebilehelt nimega Saarlane.ee. Ei jäänud muud üle, kui jälle öelda - ohhohh, ahhahh?


Eks ma muidugi teadsin, et kuulsusele selline kingitus tehakse ja tegelikult oli põhikingituseks hoopis veinipudeli hoidja, mille valmistas minu hea klassivend Tõnis Koppel. Ja teemaks oli väikelaevade katsetused ehk siis nende ujuvus, stabiilsus ja püstuvus. Päris tõsiselt... ja natuke naljaga ikka ka. 

Sõbranna Lea kadakaveini proovisime aga nädalavahetusel maal ära, sest laupäeval toimub kohaliku ajalehe poolt korraldatud koduveini konkurss ja meie mõlema kadakaveinid osalevad seal ka. Usun, et Lea vein on parem. Minu kadakavein on seekord õige magus ja üritasin sinna ka ühe lisamaitse juurde tekitada. Mõte oli hea, aga asi tahab veel timmimist. 

Lea vein

Konkursile viisin 3 veini - punase, valge ja kuldse. Laupäeva õhtul saab tulemused teada. Seniks üks lukuaugu vaade konkursile läinud veinidest:



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar