kolmapäev, 2. oktoober 2013

Viinakuu

Ahhaaaaa, teile meeldivad pildid!?!?! Eelmist postitust on hästi palju vaadatud. Tore! Täna lisan veel mõned pildid. Seda ma lubada ei saa, et jälle bez slov pildialbum, siin peab natuke seletama. Pealekauba saan oma tehtud/tegemata  listi mõned linnukesed kirja. Linnukesed näevad meitemail välja ikka nagu korralikud kajakad.  Palusin nimelt vennalapsel kunagi meie päevaplaanile linnukesed teha ja ta tegigi:)))




Suur uudis on see, et täna korjasin ära oma viinamarjasaagi. Lausa esimese viinamarjasaagi üleüldse. Sort on Zilga. Isegi paar krõbedamat öökülma elas saak edukalt üle. Marjad on väga magusad. Aga vaadake ise, siin ongi kogu minu esimene viinamarjasaak:




Viinapuu on meil elanud alles kaks aastat, aga juba näitas marjad ära. Esimest aastat elasid ja kosusid meil veel Sommerset seedless ja Vitis vinifera. Need on kõik külmakindlad sordid ja kasvavad õues. Mina ei usu, et ma kunagi viinamarjadest veini teen, poed on ju viinamarjaveine täis! Aga ära iial ütle iial. 

See siin on aga viiulivein. Ei, tegelikult ikka minu kadakavein. Hää kolleeg mandrimaalt soovis oma reliikviapudelisse midagi õige head. Lubas mul endal mõtiskleda ja marki valida. Alguses mõtlesin arooniaglögi peale, kuid see tundus nii tavaline. Leedriõievein aga ei meeldi sugugi kõigile nii väga, nagu ta hr Reikopile meeldis. Järele jäi kadakavein. Ma ei olnud seda partiid peale villimist maitsnudki ja nüüd tilgakese mekutasin. See oli kindlalt paremaks läinud! Ja nüüd on see partii otsas ka.


Viiulivein rändas Raplamaale



Sama kolleeg tõi ka veinikojale kingituse. Uskumatu kingituse - sümboolse ja vahva. Hinnalise ja hindamatu. Kinkija on ka selle blogi suur fänn. Ta isegi minevat vahel mõttes mõne minu pildi sisse ja tunnetab siis seda olemist seal:) Ma ei oskaks ette kujutada suuremat tunnustust oma väikesele kodukootud nikerdisele. 

Aitäh, RUTI!


Veinisarve ristisime koos töökaaslastega poolvahuvein Klaaraga;)




 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar