neljapäev, 13. juuni 2013

Kuidas me eelmisel aastal Haapsallu sattusime

Juhused, juhused, juhused... Üleeelmise aasta sügisel olid arooniapõõsad jälle end ületanud. Kahe suure põõsa pealt oli juba 5 peret oma noosi saanud ja ikka ämbritega. Marju oli veel. Ja veel. Ja veel. Sõbranna Leale lähenesin siis kavalusega, sest juba säutsusid aias rästad. Lindudele olen alati aias hea meelega saaki jätnud, aga kui seda on liiga palju, siis ei jõua autot ja aiamööblit küürida. 

Mina: Lea, tule korjame sulle arooniaid!
Lea: Ei taha, mis ma nendega teen, kõik kohad juba hoidiseid täis!
Mina: Aga sa tee veini!
Lea: Misasja! Mis veini?
Mina: Väga lihtne, ma olen juba mitu veini teinud ja väga head on.
Lea: Mismoodi seda tehakse?
Mina: Väga lihtne (ja järgnes lühike õpetus ning sujuv suunamine Veinivilla kodulehele)

Paari kuu pärast kutsus Lea mind oma veini maitsma. Vein oli minu meelest SUPER! Mul endal ei olnud ükski vein veel nii hästi välja tulnud. 

Mina: See on ju konkursi vein!!!
Lea: Mis konkursi?
Mina: Koduveini konkursi.
Lea: Mis see veel on?
Mina: No olevat selline konkurss, lähme uurime netist järele!
Lea: Ah, ei tea...
Mina: Mina tean!

Veel mõnede kuude pärast:

Mina: On sul vein konkursile ära saadetud?
Lea: No sa ei jäta mind enne ju rahule, ju tuleb saata.
Mina: (muhelesin rahulolevalt)

Ja siis läks nii:

Ja siis oli nii:




Rahvažürii


Paremal Lea


Vasakul võitja, paremal linnapea


Homseni Haapsalus!;)










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar